Bereikbare dienst

Indien je bereikbare dienst hebt, ben je verantwoordelijk voor de telefoontjes die binnenkomen van cliënten.  Het verpleegkundige team draait deze telefoondienst van het bedrijf na kantooruren, dus van 17:00 uur tot de volgende dag 08:30 uur op dagen door de week en in het weekend de hele dag.

Heb je bereikbare dienst gehad, dan moet je dit zelf invullen in het medewerkersportaal. Gebruik hiervoor het kopje bereikbare dienst. Zorg dat de bereikbare dienst aansluit aan je dienst.

Bijvoorbeeld: Je werkt van 18:00 uur tot 22:00 uur. Indien je dan de bereikbare dienst hebt van 17:00 uur tot de volgende dag 08:30 uur dan vul je dit in het medewerkersportaal in van 17:00 uur tot 18:00 uur en van 22:00 uur tot 00:00 uur. En de volgende dag vul je dan van 0:00 tot 8:30 in.

Clientzaken kun je op de cliënt declareren.

Bij vragen, neem contact op met Esther.

Er is een start gemaakt met een handelingschema voor de bereikbare dienst. Let op dit document is nog niet af, maar bevat wel al allerlei informatie voor jullie. Bekijk het document hieronder:

Handelingsschema 150.47 Bereikbare dienst